top of page
  • Foto van schrijverSaskia Deerenberg

Oh Deer #ah

Bijgewerkt op: 31 aug. 2023


blog over ah Oh Deer Communication
Oh Deer #ah

Zondagmiddag, de duurste supermarkt van Nederland. Met mijn tas vol lege blikjes en statiegeldflesjes loop ik naar de flesinnamemachine. DEFECT! Jammer dat de medewerker is vergeten het zinnetje ‘Excuses voor het ongemak’ toe te voegen. Of, nóg beter: 'Wilt u een gratis tasje voor uw boodschappen? Meld u dan svp bij de servicebalie'. Je zou denken dat ze bij de grootste supermarkt van Nederland inmiddels wel weten wat hun klanten nodig hebben. Ik met mandje én volle tas door de zaak, om bij de zelfscankassa een tasje en mijn boodschappen te scannen. Daar gaat het weer fout: de barcode op mijn kipfilet ontbreekt. De reactie van de medewerker is conform de communicatie op de flesinnamemachine: “dan moet u zelf even een nieuwe halen.” (En het volgende zinnetje moet worden uitgesproken als in de commercials) "Dat is het lekkere van Albert Heijn".

3 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page